14 Temmuz 2011 Perşembe

Son Zamanlarda Neler Aldım?


.
Blogumda yazmadığım bu süre içinde sanmayın ki alışveriş yapmadım! Tabii ki geçtiğimiz ay(larda)dayanamayıp aldığım ürünler oldu. Neler almışım bakalım hep beraber;



1. Escada Magnetism: Daha önce Escada'nın hiçbir parfümünü kullanmamıştım, parfümerilerde denediğim birkaç Escada parfümü de citrus (yani türkçe en uygun karşılık "narenciye" olacak sanırım) koktuğu için pek tercih etmedim. Ama Magnetism'in kokusu bambaşka! Bu parfüm çok ilginç aynı anda hem baharatlı hem de şekerli ama bir yandan da aşırı ağır olmayan bir koku! Tek kötü yanı bir Chloe ya da Guerlain kadar kalıcı değil, ama yine de kalıcılık konusunda da ortalamanın üstünde bir parfüm, zaten çok kalıcı olsaydı yaz aylarında bu kadar rahat kullanamazdım sanırım...

2.La Naturel Roll On Deodorant (Alüminyum içermeyen deodorant): Bu ürünü de ilk kez deneme fırsatım oldu ve bayıldım! Bu bildiğimiz deodorantların aksine hiç bir kimyasal içermiyor, içeriğinde sadece bitkisel ürünler var.  Malum satılan deodorantların hemen hemen hepsi (roll-on, stick vs) aluminyum chlorohydrate ve/veya alüminyum zirconium içeriyor ve bu maddelerin de kanserojen olduğuna (özellikle kadınlarda göğüs kanseri) dair bazı bilgiler var. La Naturel deodorant kokusuz ve temiz bir koltuk altına uygulandığında hiçbir ter kokusu olmadan bütün günü rahat geçiriyorsunuz, böylece parfüm kokunuzla deodorant kokunuz da karışmıyor! Ayrıca vücudun doğal ter üretme kanallarını  tıkamıyor, kıyafetlerde iz bırakmıyor, kısacası süper bişey!

3.Agatha Ruiz De La Prada Lip Balm: Agatha Ruiz ünlü bir ispanyol tasarımcı aslında, bu da onun çıkarmış olduğu lip balm! Atatürk Havalimanı duty free'den 5 €'ya almıştım ve çok severek kullanıyorum...Bendeki passion fruit çeşidi (rengi de mavi! neyseki dudaklarımı mavi yapmıyor!) ama kiraz, frambuaz,kiwi gibi pek çok çeşidi vardı. Dudakları güzel nemlendiriyor, ayrıca kutuları çok şeker!

4.Urban Decay Naked Palette: Bu ürünü zaten yazan o kadar çok blog oldu ki (özellikle yabancı bloggerlar) artık tek tek renkleri tanıtma işine girmiyorum. Bir zamanlar yayınladığım wishlistimde vardı ancak maalesef Türkiye'de satılmadığı için kavuşmam biraz zaman aldı. Ben Naked paletimi Paris'e tatile gittiğimde Sephora'dan aldım! Ve çooook mutluyum çünkü bu farların kalitesi inanılmaz, içindeki renkler ise nude makyaj sever için ideal!
Kullandığım onca MAC fardan daha pigmentli ve yumuşak sürümlü, üstelik fiyat olarak da çok daha makul bir fiyata geliyor çünkü içinden bir sürü far, fırça ve far bazı çıkıyor. Bu ürünü aldım alalı MAC farlarıma bakmıyorum bile ne yazık ki :(
Eğer yurtdışına giderseniz veya gidecek bir yakınınız varsa Urban Decay'in paletlerinden sipariş verin derim...Gerçekten çok kaliteli bir makyaj paletiniz olur hiç pişman olmazsınız, ama önce renklerine bakın çünkü bazı paletleri çok renkli, ki benim gibi mavi-yeşil farları çok sürmüyorsanız onlar pek işinize yaramaz :)

5.Neutrogena Makyaj Temizleyici: Sürekli bir makyaj temizleyici depolama durumum vardır benim en az bir yedek şişem olur :) Hep saçma bir korkum var makyajlı eve geleceğim ve temizleyicim bitmiş olacak diye! :P
Bu ürünü de ilk kez denedim, iki fazlı bir makyaj temizleyici. Valla ne diyebilirim? normal bir makyaj temizleyici :) Göz makyajımı rahatça temizliyor, zaten suya dayanıklı makyaj yapmıyorum o yüzden o tür ürünleri çıkarmada ne kadar başarılıdır bilemem! Lens kullanıyorum, olumsuz hiçbir reaksiyonla karşılaşmadım...DiaSa'dan 9 tl'ye almıştım :)

6. Maskaralar: Son zamanlarda takıntı oldu maskaralar! Bu resimde gördükleriniz; Loreal Lash Architecte (benim favorim, şahane bir maskara ) / Max Factor Masterpiece High Definition & Volume / Max factor False Lash Effect.
Şimdi de Pastel'in çıkardığı renkli maskaralarından alıp denemek istiyorum, hangi rengi alacağıma karar veremedim ama sanırım petrol mavisi olacak :) Sevgili Junkhead'in blogunda bu ürünü görebilirsiniz ki ona çok yakışmış! :) 

Işte böyle :) Aslında daha eşelesem ufak tefek bişeyler çıkar ama neyse!
Bu arada blogumu takibe alan yeni/eski bütün izleyicilerime de çok teşekkür ediyorum ♥ ♥ ♥



.

10 yorum:

  1. Ayy canım benim,sana da çok yakışacak petrol mavisi rimel eminim !! ;) Güzel günlerde kullan yenileriniii ;) O Magnetism'in kokusunu ben de merak ediyordum ,orda bi fıs yap buraya koklayayım nasılmış :P

    YanıtlaSil
  2. Canım teşekkür ederim, valla senin yüzünden alacağım o maskarayı! Bayıldım rengine! :D
    Magnetism'den de bir fıs gönderiyorum sana :P Şaka bir yana çok değişik bir koku ama herkese hitap etmez sanırım, görürsen bir yerlede dene bakalım beğenecek misin? öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  3. Tatlım, hepsini güle güle kullan ^.^ Epeydir yazı yazmıyordun, merak ettim. Twitter'da da pek gözükmüyorsun. Umarım herşey yolundadır.

    YanıtlaSil
  4. Canım çok teşekkür ederim, herşey yolunda çok şükür :) Sadece bir süredir yazamıyorum, twitter'a da pek giremedim, ama artık daha aktif olacağım inşallah! :) Çok öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  5. Canımmm senin yorumlarını ve yeni postunu görünce nasıl mutlu oluyorum anlatamam! :) Güle güle güzel günlerde kullan hepsini tatlım, Agatha Ruiz De La Prada'nın herşeyine bayılıyorum hatta geçenlerde hakkında post hazırlıycaktım,sonradan üşendim :p Çok sevimli bir ürüne benziyor,aklımda olsun ben de alıyım :) Öpüyorum seni!

    YanıtlaSil
  6. Canımmm arkadaşım! Çok teşekkür ederim :) Inan bende senin blogun her güncellendiğinde heyecanla girip bakıyorum! Senin Agatha Ruiz De La Prada'yı bileceğini tahmin ettim cnm, hatta aklıma bile geldin yazarken çünkü kutusunun üstünde "Spain" yazıyordu :) Görürsen al tatlım, kutuları filan renk renk çok tatlıydı, bayıldım ben!
    Bende seni çok öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  7. Ben izleyicin oldum, sen yazmayı bıraktın. O zaman hoşgeldin diyeyim. Ve aldıklarını da güle güle kullan, parfümü ben de merak ettim :)

    YanıtlaSil
  8. Sevda, hoşgeldin bloguma :) Yazmayı bırakmadım da bazı nedenlerden ötürü istediğim sıklıkla yazamıyordum, artık daha çok yazacağım (inşallah!) :) Parfümü deneyebilirsen mutlaka dene, ilginç bir kokusu var başta tatlı gibi geliyor ama sonra kokladıkça baharatlı bir hal alıyor :)

    YanıtlaSil
  9. Neutrogena benim favori makyaj temizleyicim. Gunluk makyaj için Biorderma fln ok ama bu temizleyiciyi ozellikle agır makyaj yaptıktan sonra kullanmayı tercih ediyorum. Pro urunleri bile cok kolay cıkarıyor. Tek kotu yanı biraz yaglı bir doku bırakıyor( E bu fiyatı okdr kusur olur:)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıkça ben de çok daha fazla sevdim, Sensibio H20'nun temizleyemediği makyajları da çıkarıyor dediklerine aynen katılıyorum :) Sevgiler

      Sil

Yorum yazdığınız için teşekkürler! Lütfen yorumlarınıza link eklemeyin, link eklenmiş yorumlar onaylanmayacaktır.