13 Kasım 2013 Çarşamba

Organik Saç Bakım Ürünleri Natura Keratin

Uzun saçlara sahibim ve saç bakımı benim oldukça önem verdiğim bir konu, zaten blogumu düzenli takip ediyorsanız bunu muhtemelen biliyorsunuzdur. Bugün bir süredir çok severek kullandığım Natura Keratin saç bakım ürünleri bloga konuk oluyor. 
.
Natura Keratin Şampuan, Durulanmayan Saç Kremi, Saç  Maskesi
.
Natura Keratin, ABD menşeli, organik sertifikaya sahip saç düzleştirme ürünleri satan bir marka. 
.
Bildiğiniz gibi keratin; saç, tırnak ve diş minelerinde bulunan çok güçlü bir proteindir. Özellikle saçlara sağlıklı ve dolgun bir görünüm kazandırır, bunun yanı sıra saçları düzleştirmek için de kullanılır.

-Natura Keratin Extra Saç Düzleştirici (Brezilya Fönü) Seti Natura Keratin'in sitesinde belirtildiği üzere, insan sağlığına zarar vermeyecek düzeyde formaldehit içeriyor. Bu set -kıvırcık saçlarda dahi- 6 aya kadar düzleştirme sağlamayı vaat ediyor.
-Natura Keratin Free Plus Me Düzleştirici (Brezilya Fönü) Seti ise formaldehit içermiyor. Bu set çok kıvırcık olmayan saçlarda 2 aya kadar etkili olmakla birlikte, saçları düz olup bakım yapmak isteyenlere de öneriliyor.

Ben düzleştirici setleri denemedim, bunun yerine şampuan, durulanmayan saç kremi ve saç maskesinden oluşan 3'lü bir set seçtim. Bu ürünlerin aslında düzleştirici Brezilya fönü setleri ile kullanılması tavsiye ediliyor, ancak benim gibi Brezilya fönü ile saçlarını düzleştirmeyenler de rahatlıkla kullanabilir. 


Natura Keratin Şampuan

Natura Keratin şampuan, sülfat ve paraben içermediği için özellikle Brezilya fönünden sonra kullanımı öneriliyor, ancak düzleştirme işlemi yapmadan bakım amaçlı da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Tüm saç tipleri için uygun olduğu belirtiliyor. 
.
Natura Keratin (sülfat içermeyen) Şampuan
.
Şampuan çok güzel köpürüyor ve saçlarımı gerçekten güzel arındırdığını ve temizlediğini hissediyorum. Ancak benim en çok hoşuma giden özelliği daha ilk kullanımda bile saçlarıma inanılmaz bir yumuşaklık katması. Saç diplerim yağlıdır, bu şampuanı kullanmaya başladığımdan beri ekstra bir yağlanma hissetmedim. Şampuanda hakkında söyleyebileceğim tek olumsuz şey kokusundan çok hoşlanmadım.
.
Natura Keratin (sülfat içermeyen) Şampuan

Natura Keratin Saç Maskesi
.
Saç maskesi, hasarlı saçlar için tavsiye edilen, onarıcı keratinli bir bakım ürünü. Bu maske , saçlara parlaklık ve dolgunluk vermeyi, saç kırılmalarını azaltmayı, saç tellerinin kalınlığını arttırmayı ve saçların uzamasına yardımcı olmayı vaat ediyor.
.
Natura Keratin Saç Maskesi

Saç maskesini önerildiği gibi haftada 1 defa uyguluyorum. Yapı olarak çok katı bir maske değil, aksine biraz losyonumsu bir yapısı var, normalde kullandığımdan biraz daha fazla ürün kullanmam gerekiyor. Etkilerinden çok memnun kaldım, saçlarımın kolay açılmasını sağlıyor ve ekstra bir parlaklık-dolgunluk katıyor. Şampuana oranla daha güzel kokuyor. 

Natura Keratin Durulanmayan Saç Spreyi
.
Bu sprey, elektriklenmeyi ve saç uçlarında kırık oluşumunu önlemeyi, boyalı saçların rengini korumayı ve parlaklık katmayı vaat ediyor. Bütün bu güzel vaatlerin yanı sıra ısıya karşı saçları koruması benim en çok hoşuma giden yanı oldu.
.
Natura Keratin Durulanmayan Saç Kremi

Bu saç spreyini banyodan sonra saçlarımı kurutmadan önce veya herhangi bir ısıl işlem öncesinde saçlarıma bol bol sıkıyorum, saçlarım hem yumuşacık oluyor hem de kırıkların oluşumu önlenmiş oluyor. Hoş bir kokusu var, ancak çok uzun süreliğine saçlarda hissedilmiyor.
.
Natura Keratin Durulanmayan Saç Kremi - İçindekiler

Natura Keratin saç bakım ürünlerinden oldukça memnun kaldım ve kullanmaya devam edeceğim. Eğer siz de denemek isterseniz naturakeratin.com.tr sitelerinden ürünlerini inceleyebilirsiniz. Özellikle Brezilya Fönü setleri kuaförlerde istenilen fiyatlara kıyasla çok daha uyguna satılıyor.

*Natura Keratin Türkiye ekibine çok teşekkürler!

3 yorum:

  1. evetttt tam aradığım şey bu.ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Benim saçlarım kıvırcık ve az da sayılmaz..düz yapar mı acaba korkum dökülme sorunu yaşar miyim acaba? Bi de dipler çıktıkça çok çok mu kötü bi görüntü oluşur acaba?

    YanıtlaSil

Yorum yazdığınız için teşekkürler! Lütfen yorumlarınıza link eklemeyin, link eklenmiş yorumlar onaylanmayacaktır.