24 Temmuz 2014 Perşembe

Watsons & Gratis Bayram İndirim Alışverişi ve Tavsiye Ettiğim Ürünler

Watsons ve Gratis 2014 Bayram indirimi dün başladı. İndirimler 23 Temmuz'da (yani dün başladı) ve 27 Temmuz'a kadar sürecek, yani  henüz gitmediyseniz, daha alışveriş yapmak için 3 gününüz var. Ben de size fikir verebilmek adına, bayram indirimlerinden neler aldığımı ve hatırladığım kadarıyla indirim oranlarını paylaşacağım.

Watsons ve Gratis 2014 Bayram İndirimi

Önce Watsons ile başlayalım; Rimmel London ürünlerinde (kofreler, oje ve göz kalemleri hariç), Loreal, Max Factor ve Maybelline (oje ve kofreler hariç) makyaj ürünlerinde %40 indirim vardı. Bunun yanı sıra Loreal ve Nivea Visage cilt bakım ürünlerinde %40 indirim, Garnier, Neutrogena ve Diadermine cilt ürünlerinde ise %50 indirim vardı. 

Gratis'te ise The Balm ürünlerinde %50 indirim vardı. Şansıma stand neredeyse doluydu, ama Put A Lid On it Far bazını yine göremedim. Artık umudumu kestim, o ürünü indirimde bulmam imkansıza yakın! Bunun yanı sıra Gratis kart ile Loreal, Maybelline, Max Factor makyaj ürünlerinde %50 indirim vardı (kartsız indirim oranı %40.)

Cilt bakım ürünlerinde ise Garnier, Neutrogena ve Diadermine'de %50 oranında indirim vardı.  Gratis'e özel tek kullanımlık maskeler, Dirty Works ürünleri, Lee Stafford ve Giovanni saç bakım ürünleri de indirimdeydi (yanlış hatırlamıyorsam %40 'dı indirim oranı.)

Gittiğim iki mağazada da, indirimli ürünleri etiketler ile daha belirgin hale getirmişlerdi, yani mağazaya girdiğinizde zaten indirimli ürünleri hemen fark edebiliyorsunuz. Ayrıca internet sitelerinden de indirimlerin detaylarına bakabilirsiniz.

Watsons ve Gratis Bayram indiriminden aldıklarım;

Watsons ve Gratis 2014 Bayram İndirimi

Schwarzkopf Palette Saç Boyası: Şimdiye kadar denediklerim içinde en beğendiğim saç boyası bu oldu. Küllü sarı rengi de istediğim gibi bir ton oluyor, Loreal'in aksine kutuda göründüğünden çok daha koyu çıkmıyor. Ama herkesin saç tipi, beklentisi farklı bu nedenle 'koşun, gidin alın' diyemem. Fiyatı indirim ile 8 TL idi, iki tane aldım.

Giovanni Avocado & Olive Oil Saç Kremi: Bu ürünün çok methini duyuyordum, elimde çok fazla yedek şampuan var, genelde saç kremlerini daha hızlı bitiriyorum bu yüzden sadece saç kremini aldım. İndirim ile 12,90 TL idi.

Dirty Works Nemlendirici Maske: Çünkü nemlendirici maskelere hep ihtiyaç vardır! Fiyatı indirimli 8,90 TL.

Solingen Cımbız: En sevdiğim cımbızımı evin içinde bir yerlerde kaybettim, aynısını bulamasam da yeni bir cımbız aldım. Ucu eğik cımbızları pek sevmiyorum, özellikle küt uçlu olsun istedim ve tek bunu bulabildim. Bunun da fiyatı 5 TL idi.

Yabanmersinli Maske: Tek kullanımlık maskelere duyduğum sempatiden dolayı indirimde olan bu maskelerden de iki tane aldım, tanesi 1,50 TL idi.

Watsons ve Gratis 2014 Bayram İndirimi

Maybelline Colossal Go Extreme Rimel: En son ihtiyaç duyduğum şey rimel aslında, ancak tester'ının tombul fırçasını görünce belki iyi hacim verir diyerek bunu da aldım. Fiyatı 12 TL'ye geldi. Ne komik, eskiden Maybelline rimellerin indirimsiz fiyatı buydu zaten!

The Balm How 'Bout Them Apples Paleti: Bu palet indirimle 33 TL'ye geliyordu, içindeki renkler çok hoş ve kullanışlı bence. Yanlız mağazadaki en iyi, parmaklanmamış paleti seçmek için çok uğraştım. Bu konuda mağaza çalışanları kadar müşterilere de görev düşüyor. Ne yazık ki çekmecedeki ürünleri bile çıkarıp parmaklayanlar gördüm, rafta tester olmasına rağmen! Mağaza çalışanları uyarsa bile iş işten geçmiş oluyor bir kere o parmak değdikten sonra. Yani tabii ki dünyanın sonu değil, ama hepimiz temiz ve dokunulmamış ürünler kullanmak isteriz bu açıdan biraz daha duyarlı olmamız gerektiğini düşünüyorum.

Diğer The Balm paletleri yaklaşık 34-42 TL civarındaydı, hepsinin fiyatlarını tek tek hatırlayamadım. Cindy Lou Manizer'da vardı ve o da 27 TL gibi bir fiyata geliyordu indirim ile, ama yine de almak istemedim. Eğer henüz almadıysanız The Balm Jovi paleti almanızı öneririm. bunun yanı sıra makyajpuan'dan The Balm ürünleri kullanıcı yorumlarına göz atmayı unutmayın.

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici: Hafif yağlı bir yapısı olsa da, kapağı çok kötü olsa da en sevdiğim göz makyaj temizleyicilerden birini 10 TL'ye alma şansını kaçırmak istemedim.

Essence Göz Kalemi Berry Merry: Çok hoş bir mürdüm tonu, ela ve yeşil gözleriniz varsa kaçırmayın bence bu rengi! Fiyatı 5,50 TL.

Watsons ve Gratis 2014 Bayram İndirimi

Rimmel Kate Moss Rujlar: Kate Moss rujlarından No 3 ve No 19'u de sepete attım! Bu ikisini yanlış hatırlamıyorsam 17 TL'ye aldım.  Henüz denemediyseniz Rimmel'in bu rujlarına mutlaka göz atmanızı öneririm.

Bu ürünlerin yanı sıra hem Watsons, hem de Gratis için almanızı önerdiğim bazı ürünleri instagram hesabımdan paylaştım, instagram'da @makyajblogum olarak aratarak beni bulabilirsiniz.

Artık gerçekten uzun bir süre kozmetik almayacağım, hep böyle diyorum biliyorum ama bu sefer çok ciddiyim!  Siz neler aldınız? İndirimleri değerlendirdiniz mi? 

15 yorum:

  1. Çok güzelmiş güle güle kullan tatlım, ben de indirimi kaçırmadım ve aldıklarımı blogumda paylaştım, :)
    lifeofyasmina.com göz atmak istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sen de güle güle kullan. Hemen bakıyorum senin de aldıklarına :)

      Sil
  2. ben de kate moss rujlardan alcam bu indirimde tabi kalırsa=)

    YanıtlaSil
  3. Giovanni saç kreminden ben çok memnunum.Umarım sende memnun kalırsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım, çok beğenen varmış :)

      Sil
  4. berry merry kalemden bende aldım bugün:) wet'n wild istiyordum ama Bodrum'daki mağazaya gelmemiş maalesef:(
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sen de güle güle kullan aldıklarını :)

      Sil
  5. tavsiyeler süper bnde bugün alışveriş yapacağım eline sağlık.:)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi cok harika gozukuyor. Su an nemlendirici maskeye ihtiyacim yok ama havalar sogumaya basladıgında mutlaka alınacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaz-kış kullanıyorum valla :) Sevgiler!

      Sil
  7. 19 numara rimmel ruju bende kullanıyorum. Hem yapısı, hem rengi ile çok iyi bi ürün. Güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil

Yorum yazdığınız için teşekkürler! Lütfen yorumlarınıza link eklemeyin, link eklenmiş yorumlar onaylanmayacaktır.