8 Ekim 2018 Pazartesi

Maybelline Master Drama Lightliner Goz kalemleri

Bloga vermiş olduğum arayı son zamanlarda çok sevdiğim bir ürün olan Maybelline Lightliner Göz Kalemleri ile kapatmaya karar verdim. Son aylarda özellikle drugstore kategorisinde o kadar çok yeni ürün çıktı ki, ben de indirim dönemlerini değerlendirerek merak ettiklerimi aldım, şimdi iyi ki almışım diyorum zira son dönemde gerek ilave vergilerden, gerek kur artışından oldukça etkilendi fiyatlar 😳

Maybelline Lightliner Göz Kalemi


Gelelim konumuza; Maybelline Master Drama Lightliner Göz kalemleri asansörlü ambalajda, gözleri daha aydınlık (ve daha büyük) göstermeyi vaat eden kalemler.  Yapı olarak ne çok sert, ne de çok yumuşaklar, ideal bir formül yakalanmış bence. Bu tür asansörlü ürünlerin tek sıkıntısı uçlarını fazla açarsanız ve azıcık sert bastırırsanız anında kırılabiliyor, bu yüzden kullanırken ekstra dikkat ediyorum. 😲


Maybelline Lightliner Göz Kalemi

Bu seride 2 mat, 6 tane de ışıltılı renk mevcut. Mat renkler beyaz ve ten renginden, ışıltılı renkler ise açık pembe, mor, gri-siyah, bronz ve 2 tane de altın renginden oluşuyor. Benim elimde 3 renk bulunuyor; 

10 numara Gold Light : Sarı - altın rengi
15 numara Gold Ray : Soğuk tonlu altın
25 numara Glimmer Light Pink : Açık pembe

Maybelline Lightliner Göz Kalemi

Henüz 25 numarayı kullanmaya başlamadım o nedenle onun duruşunu bu yazıya ekleyemiyorum (daha sonra instagram'dan paylaşabilirim isteyen olursa.) Diğer iki renk ise isimlerinden de anlaşılacağı üzere altın tonlarında ve işin gerçeği ikisine birden ihtiyacım yoktu, zaten bu ikiliden 10 numarayı daha çok seviyorum (daha canlı duruyor, özellikle göz pınarında duruşu şahane!) ama çok da negatif bir tablo çizmeyelim 😁 15 numara da kötü durmuyor kesinlikle.



Maybelline Lightliner Göz Kalemi

Maybelline Master Drama Lightliner ışığı yansıtan, aydınlık bir görünüm veren bir göz kalemi dolayısıyla kullanım alanı oldukça geniş; Eyeliner gibi kullanabilirsiniz, kirpik diplerine sürebilirsiniz, göz pınarınızı, dudağınızın üstünü ve kaş altınızı aydınlatabilirsiniz. Kalıcıkları konusunda da bir şikayetim yok, göz içine sürünce elbette silinebiliyor ama onun haricinde göz pınarında vs gayet kalıcılar.

Kısacası ben severek kullanıyorum, özellikle aşağıda paylaştığım fotoğrafta Kathleenlights'ınkine benzer bir göz makyajında denedim ve çok hoş durdu (gerçi bu görünümü likit eyeliner veya likit far ile elde etmeniz de mümkün)

Kathleen Lights

Bu kalemlerin şu anda fiyatı 40 TL, ben üçünü de ilk geldiklerinde indirimden almıştım, tanesi 18-19 TL'ye gelmişti. Her ne kadar sevmiş olsam da indirimli fiyatını bile hak ediyor mu tartışılır...sonuçta içinden öyle çok ürün çıkmıyor, bu asansörlü kalemler zaten hızlı bitmeleriyle ünlüdürler!

Sizin son dönemde drugstore favorileriniz neler?




6 yorum:

  1. Ayy Ayşegül ya, cruelty-free tarafımı zor tutuyorum bu kalemler için zaten! Bir de üstüne hafta sonu Makyaj Şehirde'nin Youtube kanalında Alp Kavasoğlu bu lightliner'ı önce eline bolca sürdü, sonra parmağıyla alarak elmacık kemiklerine strobing yaptı. Olduğu şekliyle de göz pınarı, dudak üstü falan aydınlattı... Offf dedim yaaa, god damn it yani :))) Bir de o videoda Lasting Drama Crabon Matte linerlardan Rusty Terracota rengini kullandı ki resmen rüyalarıma girdi. Onun muadilini buldum gibi çünkü bu kalem arkadaşların şu an fiyatları 39,90 TL olmuş :(( %50 indirimde alınır ama, bence hakediyorlar :))) Güle güle kullan Ayşegül'cüm, çok öperim!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım bu kalemlerin bu kadar güzel çıkmasını beklemiyordum, bir tane aldıktan sonra hemen 2 tane daha aldım :) Bununla aydınlatma işlemi yapanları Maybelline Youtube kanalında ben de gördüm ama denemedim hiç, elmacık kemiğinde kolay dağıtılabiliyor demek ki :) Rusty Terracota'yı konuştuk zaten :* Ben de çok öpüyorum canım :*

      Sil
  2. Yeni blog yazınızı görünce çok sevindim, umarım fırsat buldukça daha sık yazarsınız buraya ^_^ Bu kalemleri daha önce görmemiştim, renkleri çok hoş duruyor, bu tarz ürünleri de seviyorum aslında ama fiyatlarını ben de biraz yüksek buldum. Anca indirimde görürsem şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz beni mutlu etti :) Yazmak istediğim bir sürü şey var aslında ama bir türlü zaman yaratamıyorum, umuyorum geri dönerim artık :) Kalemlere indirimde şans verilebilir ama 40 TL maalesef çok yüksek :/

      Sil
  3. 40 TL. çok fazlaymış gerçekten daha uygun alternatif bulmak lazım ama renkler güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef 40 TL'ye görünce ben de şaşırdım, göz kalemi dediğin (hele hele bu tür markalar) 15-20 TL den fazla olmamalı :/

      Sil

Yorum yazdığınız için teşekkürler! Lütfen yorumlarınıza link eklemeyin, link eklenmiş yorumlar onaylanmayacaktır.